شناسهٔ خبر: 177431 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در دیدار با با نماینده مجلس

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان اصفهان، با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، به همراه معاونین این اداره‌کل با نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد، طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای رفع موانع ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حوزه راه و شهرسازی سهم زیادی در امور روزمره زندگی مردم دارد، افزود: «این اداره‌کل همواره در تلاش بوده تا در تمامی امور با استراتژی عمل کند و با پیگیری و جذب اعتبارات، پروژه‌های اولویت‌دار که بر بهبود زندگی مردم عزیز تأثیر بسزایی دارد را به سرانجام برساند. خوشبختانه نتایج عملکرد سال‌های اخیر در مقایسه با سال‌های گذشته نشان‌دهنده موفقیت‌های حاصل‌شده در این حوزه است.»

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف رضایت مردم را به همراه دارد، گفت: «به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم شهرستان اصفهان، تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ شده است.»

وی همچنین به حل مشکلات مسکن به عنوان یکی از اولویت‌های کاری این اداره‌کل اشاره کرد و ضمن ارائه راهکارهایی برای رفع مسائل مربوط به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، از معاونین خود خواست تا مباحث و مشکلات را با سرعت پیگیری کنند و اقدامات لازم برای رفع موانع را انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بر برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: «همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست‌اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.»